Bij een woningvideo is de zogenaamde customer experience beter. Woningfoto’s kunnen soms een vertekend beeld geven. ‘Oh, het is echt veel groter dan ik dacht!’ en ‘Kijk eens hoe mooi licht’. Eenmaal bij de bezichtiging valt het tegen en is niemand blij. Eigenaar niet, die voor niets zijn of haar hele woning heeft opgeruimd, makelaar niet die een bezichting voor Piet Snot heeft gedaan en kijker zelf natuurlijk ook niet. Tijdsverspilling dus. Met een video is het natuurlijk net alsof je door het huis loopt. Ofwel een realistische indruk. Voor De Makelaars Van Altena verzorgden we verschillende woningvideo’s.

De kijker krijgt een goede indruk van de woning. De beelden zijn vloeiend en stabiel, dit kunnen we realiseren we door ons stabilisatie systeem van DJI Ronin MX. Eventueel kunnen de beelden aangevuld worden met luchtopnames zodat ook de ligging goed zichtbaar is voor de potentiële kandidaten.

Reacties zijn gesloten.